Rendszeres olvasók

2019. február 9., szombat

Ötletbörze-Neon színek

Ez nem lecke,ez inkább ötlet,amit megosztok veletek.



Mindenki találkozott már olyan képpel,png-vel,ami neon színekkel rendelkezett.Próbálkoztam én is hogy nekem is sikerüljön ilyet létrehozni,de ez,nem sikerült a Corel programban.Csak valami hasonlót sikerült megalkotnom,mígnem rájöttem,hogy a Sai-ban kell ezt megcsinálnom.

Mindenek előtt azt tudni kell,hogy minél sötétebb az alapkép,annál látványosabb az effekt létrehozása.A világos alapon ez az effekt ronda,nem mutat.
A kép a programban kezelhető méretben jelenik meg,da ha valaki szeretné a felső sorban van a Plusz meg a Minusz jel és ezekkel lehet a kép méretét változtatni.

Elsőnek itt van ez a színtábla,ami ugyan nem az én művem(Ryky Benjamin),de nagyon hasznos,mindenki számára. 


Ha ki akarjátok próbálni,miképpen lehet neon vagy irizáló színeket létrehozni,akkor elsőnek jpeg képeken dolgozzatok.Kipróbálás végett.

Mint írtam,sötét képeken mutat jól,ezért ha a képetek világos,akkor elsőnek a Corelben az Adjust-Variationnal kell dolgoznotok,és addig kattintgatni a Darker-re amíg eléggé sötét nem lesz az alap.Utána mentsétek el,de úgy,hogy ne írjátok felül az eredeti képet.Tehát ha mentitek akkor adjatok egy számot a képnek név gyanánt 0-9-ig.
Ezután nyissátok meg a képeteket a Sai-ban.Bal oldalon van a réteg táblázat és a síma csacsifüles lapra kattintva adjatok egy réteget neki.
Én ezt az Aurora Borealisról készített fényképet választottam,ami párszori kattintással sötéttebbre vettem.

Először a fény játékot csináltam meg.Kiválasztottam a színtábláról a színt,a kék kör közepére kattintottam a pipettával.
Választottam Brush méretet a 80-t és balról,jobbra haladva az első két sávon végig húztam.Utána nagyobbra vettem a méretet,160-ra,majd a 3. részen húztam végig.

Ugyanezzel a mérettel az utána következő szélesebb részeket festettem be vele,majd azokat a részeket,ahol a Au.boreális kicsit sötétebb.Azaz a jobb szélén alul,valamint a jobb szélen a felső keskeny részen is.



Ezután a Blur brusht kell kiválasztani,mérete 200 pixel.
Ezzel finoman végig símítok a befestett részeken,de ha kell akkor csak finoman ütögetek a Brush-al.
Most a baloldalon a réteg táblázat felett a Normal feliratra kattintva a lenyílóban kiválasztjuk a Luminosity feliratot.
Ha túl halványnak látjuk,akkor a Layer-Copy-ra kattintva megkettőzzük a réteget és akkor jobban látszik.A hibák is jobban látszanak és ekkor a következő lépés az,hogy vonjuk össze a réteget az ollós lapra kattintva.
Utána a Soft Eraser brush-ra kattintva kiigazíthatjuk a hibákat.Méret 100. 


Jön egy új réteg rá.(Csacsifül),majd a színtábláról kiválasztjuk a Rózsaszín körökből a jobb szélsőt,majd ismét az AirBrushra kattintva a Rózsaszín részt festjük át vele.(160)ezután a Blur brush-al ezt is finoman elmossuk,majd a réteg táblázat felett ezt is Luminosity-re állítjuk.

Új réteg,majd a szín tábláról a narancssárga kör közepét jelöljük ki a pipettával.Az AirBrush megfelelő méretével(160) fessük be a képen látható kijelölt területeket.

Blur brush-al elmossuk,majd ezt is állítsuk be a Luminosity-re.

Új réteg.A színskálánál válasszuk ki a sárga színt.
Majd a kijelölt területen lévő részt fessük be vele!Blur brush és a Luminosity. 


Új réteg.Van egy picike sárga terülte,kijelöltem nektek és most a színt a programban válasszuk ki.
  Ezzel a színnel fessük be az AirBrush-al ezt a kis részt,majd a Blur brush-al mossuk el egy kicsit,és Luminosity.
Ezzel a képnek ez a része készen is van és most vonjuk össze az összes réteget a Layer-Merge Visible Layer-el.
Jpeg-ként mentsük el.
Utána már csak egy jól megválasztott tubekép kell.Aláírás.


Természetesen más képeken is lehet használni,csak ne feledjétek,elég sötétnek kell lennie a képnek.
Na,ezt csak a példa kedvéért raktam be,elég vacak lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése