Rendszeres olvasók

2018. október 3., szerda

Flowers






Ezt a tutorialt fordítottam le.

Materiel ITT  

Ezt a tutorialt érdemes lefordítani,mivel nagyon érdekesen oldottam meg azt hogy csak a demo verzió van meg a Lattice XP-ből és az nem működik.Az ingyenes verzióban ez az effekt nincs meg.
1;
Nyissatok egy Transzparens alapot 890x660 méretben.Állítsátok be a színkockákat a következő színekre:#7da1fe és #f0e7fd Most a Traszparens alapot a Selection all-al jelöljétek ki.Ebbe a kijelölésbe másoljátok be a Background-ot.Ezután a kijelölést szedjétek le,majd jön az Effects-Plugin-Adjust-Variation és 4x kell a Darkerre kattintva sötétebbé tenni ezt az alapot.
2;
Ezután aki tudja az ezt a homályos hatású Selections-t kattintsa rá a képre,nekem nem sikerült ezért más megoldás kerestem.Baloldalon keressük meg a Lasszót és így állítsuk be:
Majd rajzoljunk egy hasonló formát mint ami a Selectionson van.Utána jön az Effects-Plugins-Redfield-Larrice XP demo.Itt az alsó sorban a 6.Meshwork feliratot kell kiválasztani és más dolgotok nincs is.Nekem ugyan megcsinálja az effektet,csak éppen ennyit csinál de nem hagyja hogy a zöld pipára kattintva beállítsam a képen.Ezért fogtam és lefényképeztem.:
Majd ezután ezt a képet átmásoltam az alapomra,amit előzőleg a Selection All-al kijelöltem és ebbe a Paste Into Selections-al bemásoltam.Na,így lehet megkerülni néhány dolgot.
Effects-Unlimited-Paper Textures-Cotton Paper Fine:60 és 120 a beállítás.:
Adjust-Hue and Saturation-Hue /Saturation/Lightness:
3;
Ismét rajzold körbe a lasszóval  Redfield-Lattice XP-vel elkészített részt az előző beállítással.
Adjust Hue and Saturation-Colorize:
Selection None. Ezután nyisd meg a Balkon png-t a Coreledben. Nagyítsd fel a Resize-vel:
Jön az Effects-Adjust-Variation:Egyszer a More Blue-ra 2x a More Cyan-ra és egyszer a Lighterre kell kattintani.Vagy katt a a Láthatóságnál és Válaszd a Luminance-t.Én az elsőt választottam,szebb lett a színe.Adjust-Sharpness-Sharpen.
4;
Nyisd meg a Lace Frame tubét és másold át új rétegre a képeden.Adjust-Hue and Saturation-Hue/Saturation/Lightness:
  Állítsd be jobb oldalra. Adjust Sharpness-Sharpen. Kattints a Varázspálcára és a Feather legyen:0.Ezzel jelöld ki a keret közepét majd a Background rétegre menj és ott jön az Adjust-Blur-Gaussian Blur:15.Selection None
5;
Katt a legfelső rétegre.Nyisd meg a szerkesztődben a Doll tube képet,majd másold be a képedre új rétegre.Állítsd be a helyére.
                                    Effects-3D Effects-Drop Shadow:
Szín:#595771 Layer-New Raster Layer és töltsd ki a Materialsnál található világosabbik színnel,amit a lecke elején már beállítottál.Most jön a maszk rá,majd a Layer-Merge-Merge Group. Effects-3DEffects-Drop Shadow:
                                         Adjust-Sharpness-Sharpen.
6;
Most nyisd meg a vine tubét és másold át új rétegként a képedre.Igazítsd egészen a kép jobb szélére.Ha nincs jól,mert itt-ott lelóg,akkor kattints az Objects-Align-Vertical centerre.Utána jön a csipke kismadár és állítsd be:
7;
Selection All és Image-Add Borders 10 pixel világos kék keret majd Selection Invert és Effects-Graphic Pluss-Cross Shadow. Majd jön egy 20 pixeles fehér keret és tedd rá a Filter Unlimited-Paper Background-Cotton Paper Fine az előző beállítással,azaz:60 és 120.Adjust-Sharpness-Sharpen.Selection None.Végül zárd le egy 1 pixeles  világoskék kerettel.Ezután jön az egész képre az Effects-Plugins-xero-Clarity.
A kép készen van,írd alá,és jpeg képként lehet menteni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése