Rendszeres olvasók

2020. szeptember 8., kedd

Tanuljunk együtt-Kivágás és a Smudge Brush

 Addig-addig nézegettem a Photoshop leckéket az Interneten,amíg kedvet nem kaptam megtanulni.De mivel egyedül nem igazán jó tanulni,meghívlak benneteket hogy tanuljatok velem együtt!Itt egy 9 perces videó az első leckével,mivel csak kis lépésenként haladok majd minden leckével.Javaslatom a következő.Először csak az egyszerű képekkel,alakokkal kezdjétek és mire belejöttök addigra a bonyolultabb kivágások is menni fognak.A következő eszközöket használom:

Adobe Photoshop Cs6 Link

Photoshop-ban a PenTool-t,az Eraser-t és a Smudge Brusht.Alap beállításon csinálom egyenlőre a dolgokat,később majd a bonyolultabbaknál majd lesznek más beállítások is.


Egyenlőre kis lépésekben haladunk és gyakorlunk,később jöhetnek a bonyolultabb és hosszabb megoldások.

Szeretettel várok mindenkit aki szeretne Photoshopot tanulni.


Képeket a DeviantArt-on találtok:

Mjranum

Faestock

Mariaamanda

Kuoma stock stb

munkához,tanuláshoz csak a Stock képeket használjátok.Mások munkáját ne használjátok!!


2 megjegyzés:

  1. Szia engem érdekel ez törekvés! <3

    VálaszTörlés
  2. Rozikám,akkor vagy itt kövesd a tanulni valókat,vagy lépj be a Zárt körű csoportba ha érdekel.Meg kell mondjam hogy türelemre és sok sok gyakorlásba kerül megtanulni.Én már a következő leckére tanulok és amikor már tudom mit kell csinálni,akkor megírom a leckét és felveszem videóra is.Ja itt a link ha érdekel: https://www.facebook.com/groups/255173298732066/?ref=bookmarks
    Nektek már könnyebb lesz a dolgotok,mert én előre megtanulom és leírom mit is kell csinálni.Sajna én is csak tanuló vagyok,és nem profi,de profitól tanulom!

    VálaszTörlés