Rendszeres olvasók

2020. szeptember 30., szerda

Dark Mist Corel PSP tutorial

 









Van amikor az alakot nehéz úgy kivágni,hogy az jó legyen,ugyanis a szoknya alja a fűben van és a fűszálak ott látszanak alul.
Ezen úgy tudunk változtatni,hogy csak a felső részét vágjuk ki az alaknak és alul ott marad a kérdéses rész.Így nem torzul el a képünk sehol sem.A színezést pedig megtudjuk oldani,hogy egyforma színű legyen a háttérrel(background),az Adjust-Variation és a Change Color Target nagy segítségünkre van ebben.Az alakon alkalmaztam még a Dodge Brusht és a Burn Brusht is.A színezésnél egy új réteget szép sötétkékkel töltöttem ki,majd a Soft Light-t alkalmaztam rá a Layer táblázatban és pluszban még az alaknál a radirral  kitöröltam a feleleges részeket.Végezetül a Pixabay.ról lementett szép felhő fényképet másoltam be egy új rétegre a Paste into Selectionnal.Majd a Layer palettán levettem a láthatóságát,ezt mindenki érzésére bízom,hogy mennyire,majd egy nagyon nagy méretű radirral felül kitöröltem,hogy csak az alsó részen látszódjon mint egy kis köd foszlány.
Egy másik képem is készülthasonló munkamenettel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése