Rendszeres olvasók

2022. december 17., szombat

Tarot készítés

 

 

Ez a leckém,elég egyszrű de nagyon mutatós a végeredmény.
Több féle technikával készítettem el a képeket,ezért ti is válogathattok a technikák között.Nincs megkötés,bármilyen sztílust választhattok A szerkesztés nagyjából tilos,kivétel ha feltétlenül kell hogy a kép szép legyen és megfeleljen az elvárásnak.
A témája a Tarot kártya és most csak a külső doboza a lényeg,amiben a kártyát tartják.Mindegyik más témát ölel fel,úgy mint Flowers,Monsters,Adventures(Kaladorok),Fairy és Angel Tarot,de lehet még Butterflies,Elf,Állatok,madarak stb a téma.Ezt nektek kell kiválasztani.Mivel a Tarot külső dobozáról van szó,ezért arany metal színt is használtam,a kerethez(már ahol van) és a felirathoz mindenképpen.
1;Nyissátok meg az alapképet ez lesz amin dolgoztok.Keressetek egy szép rózsabokrot(alul találtok a kellékek közt egyet,kettőt)Ezt másoljátok le,majd az alapra illesszétek be.Ha nagy akkor az Image resize-By Percentage 70%-al csökkentsétek le.Ne feledjétek hogy az alsó részen a Resize all Layers mellől szedjétek ki a pipát.Amikor kisebb lesz a bokor,akkor a Pick Tool segítségével lehet még kisebbre venni.Utána egy másik rózsa png is kell,ezt is másoljátok le majd helyezzétek az alapképetekre.Mivel ez egy picinykét sötétebb,ezért az Effects-Adjust-Variation-Lighter 3x kattintás,világosítunk rajta.Majd a Layers-Arrange-Move Down-al a nagyobbik rózsabokor mögé helyezzük.Ezután mid a kettőnek árnyékot adunk,beállítása:1,-1,100,34 illetve 35 a Blur.A szín fekete.Ezzel eltakarjuk azt a részletét a képnek,ami speciel nem kell(a páva).
2;Most az alak jön vagy alakok.Másold le a képet és illeszd be az alapképre.Mivel az alak kép túl kicsi a Pick Tool-al nagyobbra húzom,de így nem lett szép.Ezért az Image-Resize-vel az egész képet kisebbre veszem,most is a 70%-os méretezést használtam da alul a pipát vissza tettem,így minden réteg ennyivel lett kisebb.Távolítsuk el az alak rétegét,majd megint bemásoljuk a Paste as New Layer-el.Megint nagyobbra húzom,és ez most már jó lesz.A xero-Bad Dream-al egy kicsit felélénkítem a színeit,majd az Image-Flip-Flip Horizontal-al megfordítom és a megfelelő helyre húzom.Ne feledjétek hogy egy kicsit élesíteni kell az alakot,mégpedig az Adjust-Sharpnes-Sharpen-el,de lehet mást is használni.Amennyiben hangsúlyosabbá szeretnétek tenni az alakot,adjatok a Dropp Shadow-al árnyékot neki.
Vonjátok össze a rétegeket.
Most pedig adjatok neki keretet.Én agy kis szecessziós keretet adtam végül a képnek amit arannyal dobtam fel.De...addig míg ez nem sikerült egy csomó lehetőséget végig zongoráztam.
Ehhez viszont egy kis program kellet a Splat,amiben többféle keret lehetőség lehetőség van.Amint látjátok a Dover manűpontban található meg az a keret amit végül kiválasztottam.
A Splat Program innen gtölthető le:ITT
Ezt a keretet az Inner Bevel segítségével és a Drop Shadow-al tettem hangsúlyosabbá.
3;Végül de nem utolsósorban a feliratot csináltam meg.
A betűtípus:Gautami és nagy betűt használtam.
A feliratot az Inner Bevel-el(4,0,3,7,5 és 315,50,30),és a Drop Shadow-al tettem szebbé.(1,-1,100,2,)Egyébként mind a keretet mind pedig a betűket az Effects-Adjust-Variation-Darker-el tettem szebbé.
A felirat a következő:FLOWER TAROT
                                     
                             ORACLE CARD
 
Végezetül az összes réteget vonjuk össze,mad tegyük rá a nevünket.
Lehet menteni
 
Én pluszban néhány kártyalapot is elkészítettem,hasonló elvek alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése