Rendszeres olvasók

2022. december 17., szombat

Assasin Creed

 

Ez a lecke a kedvenc figurámmal,szereplőmmel készült.Hogy miért ez a kedvencem?Végre nem egy olyan pasiról van szó,aki a film és játék során dermesztő izmokkal,félmeztelenül rohangál végig.Sőt inkább túlöltözöttnek mondanám,de ez üdítő változatosság.A lecke egyébként a moziposzter egyik bevezető leckéje,mégpedig hagyományos stílusban.

Elsőnek nyissátok meg ezt a firenzei látképet,utána a többi,főbb hozzávalót.Legkevesebb 3 kép lesz ez.
Most mindegyiket színezzük át.
A kőkorlátot először a Curves-al,utáns s Color Balance-al.
Az alakot szintén ugyanígy kell megcsinálni.
Firenze látképét a Black and White-val,majd a Brightnees and Contrast-alás végül a Color Balanc-al kell átszínezni.

Ezután a kőkorlátot méretezzük kissebbre,majd húzzuk lejebb és húzzuk át a látképre.Igazítsuk be a helyére.Utána lépjünk az alsó rétegre és egy fekete színű brush-al a kép korlát mögötti részét besötétítjük.Lehe világosabb is ez a rész.úgy talán még jobb is leghet.A kép többi részér a Burn Brush-al tesszük kicsit sötzétebbé,itt ár nem kell annyira erősnek lenni a sötét színnek.Egyrészét a képen meghagyjuk hogy azt a sávot a Dodge Brush-al tehessük világosabbá.Sőt amikor a Dodge brusht használjuk akkor a város egyes részeit lehet egy kissé világosabbá tenni.(lásd a videót)íjön egy új réteg rá és a Fehér Brush-al fényfoltot teszünka kupolára.

Most az alakot helyezzük el a képen,előtte azonban eredeti színt hozzuk vissza az alakon.Ugyanis nem tetszett az átszínezés.Utána ezekkel az effektekkel színeztem át:Black and White.majd Brightness and Contrast és végül a Color balance.Amikor megvan   Dodge Brush-al elkezdhetjük egyes részeit kivilágosítani és ezután a Burn Brush-al sötétebbé tenno.(lásd a folyamatot a videón)A méretet folyamatosan változtattam.Ezzel a technikával igen szépen ki lehet hangsúlyozni a gombok,fém ruházati részek fényét és árnyékát.
Amikor az alak fény-árnyáélk részeivel készen vagyunk,lépjünk a legalsó rétegre és a Burn Brush-al egészen halvány árnyékot teszünk,ezzel kihangsúlyoni az alak térbeliségét.
Ha ezzel is megvagyunk a kőkorlát rétegére lépve a Bur4n Brush-al besötétíjük egyes részeit.(lásd videó)--Én a Dodge Brush-t is bevetettem,de nem sok eredménye volt.ezt a lépéstki is hagyhatjátok.
Újabb réteg és most a Holdat szintén fehér Brush-al a kép bal felső sarkába helyezzük.Jön megint egy réteg és egy fehér Brush-al a fénysugarakat kell ezen a rétegen létre hozni.Ha megvagyunk akkor a Gaussian Blur-al elmossuk,majd ha kész akkor a Move tool-sl feljebb igazítjuk.
Újabb réteg és most a kőkorlátra teszünk egy kis fénycsíkot,csak éppen arra figyeljetek hogy ezt a kőkorlát feletti rétegen tegyétek.Én itt tévedtem mert alá raktam és utána nem győztem ezt helyre hozni.Ha megvan,akkor a fénycsíkot mossuk el a Gaussian Blur-al.Az Opacity-jét vegyük ennek lejjebb.Utána jönnek a madarak rá,majd a sas is.A sast el kell színezni,mert nagyobb mint a többi madár,és eztugyanúgy kell mint a többit,azaz,Black and White,majd Brightness and Contrast,vagy a Curves-t kell használni,majd Color Balance.
Ne feledjétek hogy amikor valamit kisebbé kell tenni,akkor a ctrl+t-t kell megnyomni és a sarkánál fogva összébb,azaz kisebbre venni a képet.A felső sorban pedig a művelet végeztével a pipára kell kattintani és ezzel eltüntetjük a keretet.Ha nem teszitek,akkor csak nézhetünk,mert nem tudunk továbblépni.

Végül vonjuk össze a rétegeket és a képet írjuk alá és máris menthetjük a képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése