Rendszeres olvasók

2020. január 28., kedd

Nick Software Color Effex Pro

Sziasztok.
A mostani beírásomban,nem leckét(tutorialt)mutatok be,hanem egy kis programocskában lévő számtalan effektgyüjteményt. 
Ez pedig a Nick Software Color Effex pro.
Valahogy úgy vettem észre,hogy nem nagyon használjuk ki ennek a kis proginak a lehetőségeit,pedig szerintem van olyan jó,mint az Adobe effektek,sőt némelyik sokkal jobb is.
Ezt a 3 képet is ezek az effektek dobják fel.


Az első 2 képnél a befejezés része volt,míg a harmadik képnél csak a virágra,a rózsára tettem rá ezt a Nick Software-ban található Solarization nevű effektet.Persze előtte az Adjust-Variation és a Change to Target-el színeztem különlegesre és ezzel a kis effekttel még különlegesebb lett.
A kérésem az lenne hogy készítsetek egy vagy több képet és azután tegyétek rá a Nick Software Color Effex Pro valamelyik csodaszép effektjét.Én nemcsak arra gondolok hogy az összes effekt közül a Bi-Color Filter és a Bi-Color User Defined filter kerüljön a képre,hanem találjátok meg azt az effektet,amelyik a legjobban illik a képetekhez.
Elismerem egy kicsit nehéz lesz hiszen annyi remek választás van,de bízom a tehetségetekben,hogy megtaláljátok a képhez illő effektet.


JA!Igen!Szerkeszteni tilos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése