Rendszeres olvasók

2020. október 26., hétfő

Photo manipulation PS-ben,6.rész.

Ezt a leckét nem nehéz elkészíteni,csak egy kicsit bonyolult a sok lépés miatt.Viszont érdemes megcsinálni,mert nagyon szép a végeredmény.Minél jobban előre haladpk a leckékkel,annál jobban előjönnek a különbségek a Corel ás a Photoshop között.Pedig én csak a Photshop CS6-t használom még csak.
Itt és most már nem írtam le a leckét,csak a lépéseket írtam le,és ezek nekem is jó szolgálatot tettek.A Tutorialt nem én találtam ki,hanem MirRom.Én csak tovább adom,magyarul.A videót felgyorsítottam,ha tanulni szeretnél belőle,akkor kapcsold ki a hangot és lassítsd le.Ez egy alap lecke,amit más képekkel megcsinálva nagyon szép képeket tudunk csinálni.Sok sikert mindenkinek.

 Alap


1400x1800


felhő Brightness and Contrast


Gradient lila


új réteg sárga gradient soft light


új réteg sárga brush soft light


blur


shift+ctrl+alt+e


fás alap Luminosity fehér felül gradient


Curves


új réteg+brush 13 színez zöld Multiply


Fehér brush napnak levenni a láthatóságát és Overlay

égbolt fényfoltokkal + Screen


Brightness and Contrast


alak + radir , Vibrance ,Color Balance


új rét Brush lila bal oldalon, világos barna jobb oldalon


új réteg, Fill 50% gray , Overlay Burn és Dodge Brushok


Rajz láng Color Dodge rá kattintani a négyszögre


fekete brush a lángra,eltüntet egy részt Hue and Saturation


Snow back+Color Dodge  duplázd,fordítsd,radir


Color Balance


ágak 2x
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése