Rendszeres olvasók

2019. szeptember 5., csütörtök

Játék és ötletbörze egyben

Játék és ötletbörze





Ideteszek néhány alapot,más néven backgroundot.Készítője Roserika a DeviantArtról.

Készítsetek képeket ezekkel.Használjátok fel az eddig megszerzett tudásotokat.Kivághatjátok,kombinálhatjátok más képekkel,színezhetitek.Egyszóval manipulálhatjátok.Természetesen alakokkal és egyebekkel lehet díszíteni,azaz egy komplett képet lehet velük készíteni.

Ideteszek példaként néhány képet amit én készítettem részben vagy egészben Roserika háttereit használtam hozzájuk.Az egyik kép Filtrével készült,tehát a Filtrések is készíthetnek képeket.

Filtrével készült








Természetesen még látványos keretet is készíthettek vagy adhattok a képeteknek(Picture Frame),és madarakat is rakhattok rá,nemcsak embereket.


Ötlet

Nagyon sokat vacakoltam és rengeteg időm ment arra hogy kikeressek bizonyos színeket és azokat később is tudjam használni.Ezért elkészítettem a magam színpalettáját.Közre adom,de ti magatok is készíthettek a saját kedvenc színeitekkel egy ilyen színpalettát.
Mindössze egy saját Brusht kell készítenetek,mégpedig a következőképpen:
Nyissatok egy 1000x1000 pixeles transzparens alapot.A Selection-Circle-vel húzzatok egy szép nagy kört a közepére,töltsétek ki fekete színnel,majd mentsétek el a Brushok közé nevet adva neki.Tanácsom az,hogy az elejére kell berakni,azaz "a" betűvel kell kezdődnie a nevének,hogy minél könnyebben megtaláljuk.Én javaslom egybeírva:azénbrushom.abrushom.Ezt garantáltan hamar megtaláljátok.Javaslatom azért lényeges,mert sokszor van szükségünk kerek formára és ezzel nem kell vacakolni.
Ezután megint nyissatok egy 1000x1000 pixeles alapot,töltsétek ki fekete színnel és a saját brushoddal,amit lekicsinyítesz 100 pixeles méretre,pötyögtetsz a kedvenc színeiddel úgy mint én tettem.Kérésem az lenne,hogy ha csináltok egy ilyet,akkor osszátok meg velünk,hogy a csoport használhassa.Ez lesz a mi közös kincsünk.Köszönöm szépen,mindenki nevében!
 Az én színskálám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése